Day 5: Internship - Dag 5: Stage - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Christianne Bal - WaarBenJij.nu Day 5: Internship - Dag 5: Stage - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Christianne Bal - WaarBenJij.nu

Day 5: Internship - Dag 5: Stage

Door: Christianne Bal

Blijf op de hoogte en volg Christianne

23 April 2013 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Hi everyone,

Today was my third internship day at TNT Express. I continued with designing some layouts. For lunch John, Dennis, James and I went to a restaurant next door and we had some Arabian Food. I really enjoyed the lunch, only the desserts I didn’t like that much. After the lunch James and I together worked on putting a layout together for a Power Point TNT was going to use. It’s a really nice idea that they are actually going to use my designs.

After my internship John brought me to the swimming pool at the club of the Islands where I stay. The swimming pool was really beautiful, you have a view on the skyline of Dubai! I swam a bit and I made a list of all the things I want to do in Dubai. Later that day we had dinner at the club too.

Tomorrow John and I will go to a meeting with Mercedes! I’m really looking forward to it! Dubai is really great!

Lots of love, Christianne.

Hee iedereen,

Vandaag was mijn derde stage dag bij TNT Express. Ik werkte verder aan mijn ontwerpen voor de layouts. Voor lunch gingen John, Dennis, James en ik naar een restaurant naast het kantoor. Daar hebben we Arabisch gegeten. Ik vond het eten echt super lekker alleen de toetjes vond ik niet super lekker. Na de lunch hebben James en ik samen gewerkt aan het in elkaar zetten van een layout voor een Power Point dat TNT gaat gebruiken. Het is echt een leuke gedachte dat ze ook echt mijn ontwerpen gaan gebruiken.

Na de stage heeft John me naar het zwembad bij de club van de eilanden waar ik verblijf gebracht. Het zwembad was super mooi, je had een uitzicht op de skyline van Dubai! Ik heb gezwommen en een lijst gemaakt van alle dingen die ik nog wil doen in Dubai. Later die dag hadden we ook avond gegeten bij de club.

Morgen gaan John en ik naar een vergadering met Mercedes! Ik heb er erg veel zin in! Dubai is echt super leuk!

Veel liefs, Christianne.

  • 23 April 2013 - 20:32

    Roy:

    Wow schatje, wat een mooi uitzicht! dat Arabische eten lijkt meer op Chinees eingenlijk, haha! :P Het is wat jammer dat je naar Mercedes gaat, maar voorruit, kan jij ook niet helpen! nog veel succes en plezier!
    I Love You<3

    Tot snel, ik mis je!<3

  • 23 April 2013 - 22:45

    Lonneke:

    Hee lief chrisje, heb bewondering voor je !!!!
    Geniet van deze bijzondere ervaring want voordat je het weet ben je weer thuis.
    Als je maar weet dat wij jou hier allemaal heel erg missen!!!
    Bennie heeft al een pak sprookjesboom koekjes klaar staan om met jou te bakken als je weer thuis bent.
    Hou je taai en heel veel groetjes aan Tanja, John en de kids!!!
    Luv u , mama xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx!!!

  • 23 April 2013 - 22:47

    Lonneke:

    Gave foto's trouwens!!!xxx

  • 24 April 2013 - 01:51

    Anton:

    Wereldwijf!!!!!!
    Xxxx

  • 24 April 2013 - 09:51

    Oma En Opa Dichtbij:

    Hallo Chris, Heel gezellig iedere dag het verslag te lezen en de foto's te bekijken. Je bent toch maar een bofkont met deze kans die je hebt gekregen. Nog een mooie tijd in Dubai Groetjes Oma en Opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Christianne

Hallo, Ik ben Christianne Bal. Ik ben een meisje van 15 jaar en kom uit Oss. Ik zit op het Maaslandcollege en zit momenteel in het 4e jaar van tweetalig VWO.

Actief sinds 22 Jan. 2013
Verslag gelezen: 481
Totaal aantal bezoekers 26612

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: