Day 12: Mosque, Atlantis, Mall, King - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Christianne Bal - WaarBenJij.nu Day 12: Mosque, Atlantis, Mall, King - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Christianne Bal - WaarBenJij.nu

Day 12: Mosque, Atlantis, Mall, King

Door: Christianne Bal

Blijf op de hoogte en volg Christianne

30 April 2013 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Hi everyone,

Happy Queens day everyone! For me redundant, because I also have a relationship for 2 years now with my boyfriend!! I didn’t write a blog yesterday, because I only went to the Emirates mall, so I thought that wasn’t interesting to write a blog about.

Today I went on a tour with the Big Bus Tour. I first went to the Jumeirah Mosque. I got a tour in the mosque. I had to wear a headscarf and a long black dress. It was really interesting to hear everything about the Islam.

After the Mosque I went to Atlantis. Atlantis is a huge and beautiful hotel with his own waterpark and dolphin bay. I went inside and there was an aquarium. I asked the guard if it was worth the money to go inside and he just let me in for free! It was really beautiful to see all those fishes.

After Atlantis I went to the Dubai Mall to return some things I bought earlier. I got really pissed off, because they didn’t want to give me my money back… After a lot of problems and difficulties I got my money back of one thing I returned… So when you buy something in Dubai, make sure you definitely want to keep it…

When I came back home I had dinner and after dinner John, Tanja, Femke, Lars and I went to an evening with almost all the Dutch people living in Dubai. They were watching the coronation of the King. There were really a lot of people. I didn’t know that there were so much Dutch people living in Dubai!

Tomorrow I will do another route of the Big Bus Tour! My last day is getting closer and closer… So I’m enjoying Dubai at its fullest right now!

Lots of love, Christianne.


Hee iedereen!

Fijne Koninginnedag allemaal! Voor mij is het dubbelop, wat ik ben vandaag ook 2 jaar samen met mijn vriendje! Ik heb gisteren geen blog geschreven, omdat ik alleen naar de Emirates mall ben geweest, dus ik vond dat niet interessant genoeg om een blog over te schrijven.

Vandaag heb ik een tour gedaan met de Big Bus Tour. Ik ben eerst naar de Jumeirah Moskee gegaan. Ik heb een rondleiding gekregen door de moskee. Ik moest een hoofddoek en een lange zwarte lange jurk aan. Het was erg interessant om alles te horen over het Islam.

Na de moskee ging ik naar Atlantis. Atlantis is een super groot en mooi hotel met zijn eigen waterpark en dolfijn baai. Ik ging naar binnen en daar was een aquarium. Ik vroeg de bewaker of het het geld waard was om naar binnen te gaan en toen liet hij me gewoon gratis naar binnen! Het was echt super mooi om al die vissen te zien!

Na Atlantis ging ik naar de Dubai Mall om wat dingen terug te brengen die ik eerder deze week heb gekocht. Ik werd er echt heel erg chagrijnig van, want ze wilde me het geld niet teruggeven… Na veel problemen en moeilijkheden heb ik van 1 van de dingen die ik terug heb gebracht mijn geld terug gekregen… Dus wanneer je iets in Dubai koopt, weet zeker dat je het wilt houden…

Toen ik terug kwam heb ik avond gegeten en na het avond eten gingen John, Tanja, Femke, Lars en ik naar een avond waar bijna alle Nederlanders uit Dubai naar toe gingen. Ze gingen de kroning van de koning kijken. Er waren echt super veel mensen. Ik wist niet dat er zoveel Nederlandse mensen in Dubai woonden.

Morgen ga ik een andere route van de Big Bus Tour doen. Mijn laatste dag komt steeds dichter bij… Dus ik ga nog even volop genieten van Dubai!

Veel liefs, Christianne.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Christianne

Hallo, Ik ben Christianne Bal. Ik ben een meisje van 15 jaar en kom uit Oss. Ik zit op het Maaslandcollege en zit momenteel in het 4e jaar van tweetalig VWO.

Actief sinds 22 Jan. 2013
Verslag gelezen: 686
Totaal aantal bezoekers 26556

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: