Day 6: Internship - Dag 6: Stage - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Christianne Bal - WaarBenJij.nu Day 6: Internship - Dag 6: Stage - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Christianne Bal - WaarBenJij.nu

Day 6: Internship - Dag 6: Stage

Door: Christianne Bal

Blijf op de hoogte en volg Christianne

24 April 2013 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Hi everyone,

Around 8:30 John and I went to the TNT office. I improved some flowcharts, which I made earlier this week, and I made a new one. After that there wasn’t anything to do for me, so I had some time to make a scheme for all the things I still want to do in Dubai! Tomorrow evening I’ll go to a party with Isabelle and Sophie, Saturday John, Tanja, Femke, Lars and I probably go to a waterpark, Sunday I’ll go to Bastakiya and the Dubai Mall with 2 other girls from the Netherlands, Monday and Tuesday I’ll go on a bus tour with Big Bus Tour and Wednesday and Thursday I’ll visit the things I didn’t visit yet and of course shop a lot!

Around 13:15 John and I went to the office of Mercedes for a meeting. We were a little bit late because we had to wait for a car crash that just had happened. When we arrived we joined the meeting. It was really interesting to see those people negotiate with each other, now I know how a meeting works and how the people proceed. I didn’t understand everything, because they were talking really fast and some of the people there had an accent. After the meeting John and I went home and we had dinner.

Tomorrow is my last internship day, this week passed by really fast! I still really enjoy Dubai!

Lots of love, Christianne.

Hee iedereen!

Rond 8:30 gingen John en ik naar het TNT kantoor. Ik verbeterde wat stroomdiagrammen die ik eerder deze week al had gemaakt en ik maakt een nieuwe. Daarna was er niets meer te doen voor mij, dus heb ik een schema gemaakt van alle dingen die ik nog wil gaan doen in Dubai! Morgen avond ga ik naar een feestje met Isabelle en Sophie, zaterdag gaan John, Tanja, Femke, Lars en ik waarschijnlijk naar een waterpark, zondag ga ik naar Bastakiya en de Dubai mall met nog 2 andere meisjes uit Nederland, maandag en dinsdag ga ik een bus tour doen met de Big Bus tour en woensdag en donderdag ga ik de dingen bezoeken die ik nog niet bezocht heb en natuurlijk shoppen!

Rond 13:15 gingen John en ik naar het kantoor van Mercedes voor een vergadering. We waren een beetje te laat omdat we in de file stonden door een auto ongeluk. Toen we aankwamen sloten we aan bij de vergadering. Het was erg interessant om te zien hoe deze mensen onderhandelde, nu weet ik hoe een vergadering werkt en hoe de mensen te werk gaan. Ik snapte niet alles wat zeiden, want de mensen praatten heel snel en sommige hadden een accent. Na de vergadering gingen John en ik naar huis en hebben avond gegeten.

Morgen is mijn laatste stage dag, deze week ging zo snel voorbij! Ik vind Dubai nog steeds echt super leuk!

Veel liefs, Christianne.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Christianne

Hallo, Ik ben Christianne Bal. Ik ben een meisje van 15 jaar en kom uit Oss. Ik zit op het Maaslandcollege en zit momenteel in het 4e jaar van tweetalig VWO.

Actief sinds 22 Jan. 2013
Verslag gelezen: 439
Totaal aantal bezoekers 26607

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: