Day 4: Internship - Dag 4: Stage - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Christianne Bal - WaarBenJij.nu Day 4: Internship - Dag 4: Stage - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Christianne Bal - WaarBenJij.nu

Day 4: Internship - Dag 4: Stage

Door: Christianne Bal

Blijf op de hoogte en volg Christianne

22 April 2013 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Hi everyone!

Today was my second internship day in Dubai. I woke up at 7:15 and had breakfast. John and I went to the TNT office and I continued working on the route of the packages I started with yesterday. I had to make flow charts and a time scheme of the routes, I will add a picture of what I made. After I finished that I got a book with different layouts in it. I had to search for good-looking layouts that TNT could possible use. After I had chosen some layouts I had to design some, that was a lot of fun to do! I really enjoyed it. I will also add a picture with the designs I made.

After work John and I took another way home and he showed me the Burj Khalifa, Burj al Arab, Marina and a part of the Palm Islands (In the picture you can see Atlantis!!) After this ‘tour’ we went back home and had some dinner!

I had a nice day and I’m sure more will come! I really enjoy Dubai!

Lots of love, Christianne.

Hee iedereen!

Vandaag was mijn tweede stage dag in Dubai. Ik stond op om 7:15 en heb ontbeten. John en ik gingen naar het TNT kantoor en ik ging verder met het werken aan de route van de pakketjes waar ik gisteren mee was begonnen. Ik moest stroomdiagrammen en een tijdschema maken van de routes, ik zal een foto toevoegen van wat ik gemaakt heb. Toen ik daarmee klaar was kreeg ik een boek met verschillende layouts erin. Ik moest naar mooie layouts zoeken die TNT misschien kon gebruiken. Nadat ik er een paar had gekozen moest ik er een paar ontwerpen, dat was echt heel erg leuk om te doen! Ik had er erg veel plezier in. Ook van de ontwerpen zal ik een foto toevoegen.

Na het werk namen John en ik een andere weg naar huis, hij liet me de Burj Khalifa, Burj al Arab, Marina en een gedeelte van de Palm eilanden (in de foto zie je Atlantis!!) Na deze ‘tour’ gingen we terug naar huis om avond te eten!

Ik had een erg leuke dag en ik weet zeker dat er nog veel meer gaan komen! Ik vind het erg leuk in Dubai!

Veel liefs, Christianne.

  • 22 April 2013 - 20:24

    G. Bal:

    Hoi Chris, Bedankt voor de mails die we elke dag ontvangen. Vooral door de bijgevoegde fotot's krijgen we een beeld hoe het in Dubai is. Veel sukses met je werk en veel lieve groetjes van Oma en Opa verweg.

  • 23 April 2013 - 15:19

    P.M. Van Loosbroek Oma En Opa Dichtbij:

    Hallo Chris de wereldreiziger, Wat geweldig om van onze oudste kleindochter dagelijks een uitgebreid
    verslag te ontvangen met fantastische fotos over jouw verblijf in Doubai. Ook wij wensen jou veel sukses
    met je werk, en doe de familie Willems heel veel groeten van ons, want wij vinden het heel bijzonder
    dat jij daar 14 dagen kunt verblijven en dit mee te maken.
    Heel veel groetjes van Oma en Opa dichtbij.

  • 23 April 2013 - 19:36

    Je Allerliefste Zusje Annelotte:

    hey chrisje,
    we missen je allemaal heel erg!
    geniet er heel erg van!
    I love youuuuuuuuuuuu ! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Christianne

Hallo, Ik ben Christianne Bal. Ik ben een meisje van 15 jaar en kom uit Oss. Ik zit op het Maaslandcollege en zit momenteel in het 4e jaar van tweetalig VWO.

Actief sinds 22 Jan. 2013
Verslag gelezen: 501
Totaal aantal bezoekers 26608

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: