Day 3: Internship - Dag 3: Stage - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Christianne Bal - WaarBenJij.nu Day 3: Internship - Dag 3: Stage - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Christianne Bal - WaarBenJij.nu

Day 3: Internship - Dag 3: Stage

Door: Christianne Bal

Blijf op de hoogte en volg Christianne

21 April 2013 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Hi everyone!

Today was my first internship day at TNT express. I woke up at 05:45 and had some breakfast. Together with John, Femke and Lars we picked up Isabelle and brought them to school. John and I went to the office of TNT express. I got my own desk and started to do some things for people. First I had to make a PowerPoint slide about India. When I finished with that slide I got a list of all the requirements Louis Vuitton had for TNT express, I had to put them all in a table. It was really interesting to read those requirements! After that I had to make some slides about TNT express and as last I had to put some routes (St Witz – Cairo, Chicago – Cairo and Singapore – Cairo) of packages in some tables.

It was really interesting to see how such a big company worked! Around 16:45 we went back home and had some dinner. The weather today was not so good today, the sky was really clouded and there was a little rain, but it was still much warmer than in the Netherlands!

I still got 4 more days of my internship to go and after that I have a week free time. I really like Dubai, it is really beautiful here!

Lots of love, Christianne.

Hee iedereen!

Vandaag was mijn eerste dag van mijn stage bij TNT express. Ik stond op om 05:45 en heb ontbeten. Samen met John, Femke en Larsen haalden we Isabelle op en hebben hun naar school gebracht. John en ik gingen naar het kantoor van TNT express. Ik kreeg mijn eigen bureau en ging wat dingetjes doen voor verschillende mensen. Eerst moest ik een PowerPoint dia maken over India. Toen ik daarmee klaar was moest ik alle eisen van Louis Vuitton die ze hadden voor TNT express in een tabel zetten. Het was erg interessant om deze eisen te lezen! Daarna moest ik wat dia’s maken over TNT express en als laatste moest ik wat routes (St Witz – Cairo, Chicago – Cairo en Singapore – Cairo) van pakketjes in tabellen zetten.

Het was erg interessant om te zien hoe zo’n groot bedrijf werkt! Rond 16:45 gingen we terug naar huis en hebben avond gegeten. Het weer vandaag was niet zo goed, de lucht was erg bewolkt en het regende een beetje, maar het is en blijft altijd nog warmer dan in Nederland!

Ik heb nog 4 dagen stage te gaan en daarna heb ik een week vrije tijd. Ik vind Dubai echt heel erg leuk, het is zo mooi hier!

Veel liefs, Christianne.

  • 21 April 2013 - 22:22

    Oma En Opa Van Loosbroek:

    Hallo Christiannne. Heel gezellig dat we op deze manier op de hoogte blijven . Heel veel groetjes van ons

  • 22 April 2013 - 05:35

    Papa:

    Lieve Chris,

    Als ik zo op bed dit reisverslag lees, realiseer ik mezelf dat kleine meisjes echt groter worden...... Met aan de ene kant de mooie momenten met jou samen en aan de andere kant de tekst van het liedje "dochters" van Marco, nog fris in mijn gedachte, weet ik dat dit ook voor mij de eerste stappen zijn waarop ik je beetje bij beetje zal moeten los laten!!
    Trots als een pauw vertel ik natuurlijk tegen iedereen dat MIJN dochter op snuffel stage is Dubai, maar eigenlijk had ik je liever hier in Oss.
    Schatje, doe je ding. Ik weet zeker dat je zult uitgroeien tot een wereldwijf waar we allemaal heel trots op zullen zijn.

    Trotse Pa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Christianne

Hallo, Ik ben Christianne Bal. Ik ben een meisje van 15 jaar en kom uit Oss. Ik zit op het Maaslandcollege en zit momenteel in het 4e jaar van tweetalig VWO.

Actief sinds 22 Jan. 2013
Verslag gelezen: 596
Totaal aantal bezoekers 26559

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: