Day 8: Mall, Burj Khalifa, Fountain - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Christianne Bal - WaarBenJij.nu Day 8: Mall, Burj Khalifa, Fountain - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Christianne Bal - WaarBenJij.nu

Day 8: Mall, Burj Khalifa, Fountain

Door: Christianne Bal

Blijf op de hoogte en volg Christianne

26 April 2013 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Hi everyone,

When I finally woke up this morning, I made myself ready and wrote my blog about day 7. Around 15:00 John, Tanja, Femke, Lars and I went to the Emirates mall. Tanja showed me some parts of the mall and the Dubai Ski. It was really impressive to see a ski slope in a mall. Everything is possible in Dubai!

Around 16:30 we went to the Burj Khalifa, the highest building in the world. James, the colleague of John, lives in the Burj Khalifa so he could get us up until the 123th level for free! When you want to go to the viewing deck, which is on level 124, it costs around 80 euros, so I was really lucky! It was really beautiful to see the view from such a height.

After we visited the Burj Khalifa we had dinner next to the fountains, which is the biggest fountain show in the world, at an Italian restaurant. The fountains show was really beautiful and the food was delicious. I will try to add some films of it later this week or when I’m home again.

After dinner we went to the Dubai Mall, which is the biggest shopping centre in the world. There was so much to see and there were so many shops! I can’t wait until I can finally shop in the Emirates and Dubai mall! In the Dubai mall there was also a beautiful aquarium!

So today we were really into the ‘biggest in the world’ and I liked it! I saw a lot today and I can’t wait until I see more of this beautiful country!

Lots of love, Christianne


Hee iedereen!

Toen ik eindelijk wakker ben geworden vanochtend, maakte ik mezelf klaar en heb ik mijn blog geschreven over dag 7. Rond 15:00 gingen John, Tanja, Femke, Lars en ik naar de Emirates Mall. Tanja liet me stukken van de mall en Dubai Ski zien. Het was erg indrukwekkend om een skipiste te zien in een mall. Alles is mogelijk in Dubai!

Rond 16:30 gingen we naar de Burj Khalifa, het hoogste gebouw van de wereld. James, de collega van John, woont in de Burj Khalifa, dus kon hij ons naar de 123e verdieping brengen, gratis! Wanneer je naar het observatiedek gaat, die op de 124e verdieping zit, kost het rond de 80 euro, dus ik heb erg veel geluk gehad! Het was erg mooi om Dubai te zien vanaf zo’n hoogte.

Nadat we de Burj Khalifa hebben bezocht gingen we avondeten naast de fonteinen, die de grootste fontein show van de wereld vormen, in een Italiaans restaurant. De fonteinshow was erg mooi en het eten was super lekker. Ik zal proberen later deze week of als ik thuis ben wat filmpjes te uploaden op deze blog.

Na het avondeten gingen we naar de Dubai Mall, wat de grootste mall is in de wereld,. Er was zo veel te zien en er waren zoveel winkels! Ik kan niet wachten totdat ik kan gaan shoppen in de Emirates en Dubai mall! In de Dubai mall was ook een erg mooi aquarium!

Dus vandaag waren we erg into ‘grootste van de wereld’ en dat vond ik super leuk! Ik heb veel gezien vandaag en ik kan niet wachten totdat ik mee ga zien van dit mooie land!

Veel liefs, Christianne.

  • 26 April 2013 - 21:35

    Annelotte Je Liefste Zusje:

    hey chrisje,
    ik mis je heel erg en vind het heel fijn dat je het heel leuk hebt!
    voel me wel echt heel alleen helemaal alleen op 1 kamer haha !
    ik hou heel veel van je schatjeee !
    xxxxxxx

  • 27 April 2013 - 09:20

    Oma En Opa Van Loosbroek:

    Hoi Chris, wat geweldig voor jou , ik ben bijna een beetje jaloers op jou.Wij wensen je nog hele fijne dagen. Groetjes Oma Anneke

  • 27 April 2013 - 19:29

    Willemijn:

    love you chrisje ik hou heel veel van je !!!
    mmmmmmmmmmmiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisssssssssssssss jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeee !!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Christianne

Hallo, Ik ben Christianne Bal. Ik ben een meisje van 15 jaar en kom uit Oss. Ik zit op het Maaslandcollege en zit momenteel in het 4e jaar van tweetalig VWO.

Actief sinds 22 Jan. 2013
Verslag gelezen: 556
Totaal aantal bezoekers 26611

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: